Kızlar 27 haftalığım, bebeği karnımdan ziyade vajinamda hissediyorum. Tüm hareketlerini kıpırdanmalar vajinaja geçti . Şimdi lavaboda pembe akıntımın olduğu gördüm . Korktum . Ne yapmalıyım . Tam kan gibi değildi ama pembeydi akıntım . Hastaneye gitmeli miyim, endişelendim