Zey0502 bende öyleydim aşırı öksürük vardı karnım acıyodu artık ne yaptıysam geçmedi göğüs hastalıkları banada antibiyotik verdi crp 101 olmuştu. Her ihtimale karşı kadın doğumada görünün.Bu arada öksürüğüm simbicort hava kullanana kadar geçmedi hala kullanıyorum astım çıktı