Bussyldrm benimde aynı dün gece çok siddetliydi kasigimdan belime vuruyordu adet sancısı gibi doktora gittim gece nst baktılar az sancı varmış bugünde bebek hiç hereket etmedi sabahtan beri bide ishal olmuşum bu arada 37+3 benim gibi olup doğum yapan varmı yazarmisiniz bide karnım dünden beri taş gibi korkuyorum