2evlat Aynı benşm olmuştu 40+2’de sabah muayenem vardı ilk alttan muayeneyi etti doktor zorladı doğum başlar vs diye . Cuma günüydü olmazsa ötesi doğum başlatırız demişti . Velhasıl benim ani su boşalması ile gece başlamıştı doğum . Hayırlısı olsun aynı o yada bu sağlıklı,kolay doğum nasip etsin Allahım 🌸