Arkadaşlar merhaba 38+5 im. Yaklaşık yarım saattir sol kalçama ara ara çok kötü kramp giriyor. Bebek hareket ettikçe de mesanem patlayacak gibi oluyor kasılmalarım çok sık karnım taş kesilip duruyor. Doktor bugün kafası iyice inmiş kanala girmeye çalışıyor demişti. O yüzden olabilir mi ? Bebek kanala girince kalçaya ağrı-kramp yapar mı normalde hiç olmazdı