Kızlar merhaba bu özel soruyu kendi hesabımdan sormak istemedim. Ben beyaz tenliyim ama o bölgem aşırı koyu simsiyah duruyo. Çok utanuyorum . Doktordan bile çatı kontorlü yapmam lazım diğer hafta dedi ama görsün istemiyorum ama normal doğum istiyorum ne yapabilirim akıl verin aşırı utanuyorum doğumdan sonra renk açıcı lazerler varmış oraya gitmeyi düşümüyorum bu durumu çok kafama takıyorum sırf koyuluktan sezaryen mi olsam diyorum kimse görmese 😕😕😕