Aybuke2639 Büyük ihtimalle sana ha1c bakılıp öyle başlanmıştır canım doğru mu? Belki de şekere yatkındın ve hemen çıktı şekerin gebelik başlangıcında.
Ha1c 3 aylık şeker ortalaması tahlili. Onun belirli bir sınırı var. 7 nin üstündeyse direk insülin başlanır bu gebe olmayan kişilerde de genelde böyle.
Sen eğer şuan insülin yapıyorsan ve takipli isen şeker yükleme tekrar yapılmaz.