Mustafaninannesi Merhaba dun gece ani bi kasinma ile kalktim ve kendimi yirtana kadar kasidim sabah saglik ocagina gidip kan verdim acaba basina boyle bisey gelen varmi ?
Calasun Mustafaninannesi bende kaşınmaya başlıyım hemen duş alıp bolca yağlanıyorum geçiyo kuruluktan büyük ihtimal
mehtap28 Mustafaninannesi bende öyleydim bir sürü tahlil verdim safra asidinden süphelendi doktorum haftaya cikacak sonucum erken dogum ve düsük riski oluyo cok tehlikeli ve önemli bisey aksatma lütfen
OgretmenEva Mustafaninannesi mutlaka doktora görünün karaciğer enzimlerinize bakacaktır. Kuruluk değilse kolestaz olabilir allah korusun🙏🏻
Pembeli_anne Mustafaninannesi canım benim de ilk hamilelegimde kaşıntı sorunum olmuştu . Hamilelik kolestazi diye bir hastalıkmış. Karaciğer enzimlerim çok yüksek çıkmıştı . Eğer geçmezse bir dahiliye ye gidip enzimleri ne baktırderim.
Destina21 Deri gerildiği için ve suzsuzluktan olur .. siz yine de tahlil yaptırın altında yatan baska bisey olmasin ..😋
Sedaades Kaşımtı bana erken haftalarda oldu. Uyuyamıyordum resmen 2 hafta sürdü geçti. Değerlerin normalse kuruluktan kaşınıyorsundur doktor öyle demişti bana. Kendiliğinden geçti
Mustafaninannesi mehtap28 hic aksatabilecegim bisey gibi durmuyo cidden aksamlari ozellikle yatirmiyo yarin doktoruma gidicem ins sizinde onemli bisey cikmaz canim
mehtap28 Mustafaninannesi insallah canim benim, benim sonuclarim persembe cikacak safra asidi icin tahlil vermek istedigini özellikle belirt yoksa maalesef ki ilgilenmiyolar
Feyzaelifff Mustafaninannesi benim de bu hafta Bi arkadaşımın başına geldi kan tahlili iyi çıkmadı gebelik kolestazı tanısı konmuş inşallah sizin öyle bişey değildir..
Neroizm Mustafaninannesi nereniz kasiniyor? Karniniz gogusleriniz filansa catliyor olabilirsiniz. Eger baska yerlerinizse vucudunuZda hamilelikten oturu depolanan ek kan unitesi damarlarinizi genisletiyor olabilir, bu da kasinti sebebidir.
mehtap28 Mustafaninannesi kasintin cok oluyosa o testi yapmak zorundalar eger yapmadilarsa kesinlikle iste Allah korusun erken dogum oluyo canim
Kbrali Şuanda ben öyleyim kaşınıyorum sürekli alt değerim 50lerde çıktı pek sorun etmiyorlar doktorlar dahada yüksek çıkmayınca nemlendirici vermişti cildiyeci ama fayda etmedi doktorumda avil die bi ilaç verdi ama oda fayda etmedi 😞 38+1deyim. Normal diyorlar bunada ama dediniz gibi uyuz gibi kaşınıyrm bide öZellikle akşamları başlayıp sabahlara kadar devam ediyor. Allah şifa versin hepimizee
Mustafaninannesi Kbrali bendede ozellikle geceleri uykudan uyandiriyor karaciger degerlerim normal cikmis ama kafam cok karisti niye boyle kasiniyo o zaman ki 😑