Tuna İkili tarama da sonucları riskli çıkıp, ense kalınlığı normal olup ,,amniyosentez yada DNA yaptıran arkadaşların sonuçları nasıl acaba ??
Tuna Ysn kaç çıktı bilmiyorum ama 4 ayrı doktora gittim normal dedi . Özele gittim devlete gittim üniversite ye gittim . Ama ikili taramam da risk çıktı .
Tuna Kadriyeeee benimde 1/193 😔 çok Endişeliyim . DNA için kan vereli nekadar oldu ? Nezamandır bekliyorsunuz
Tuna Devran Hayırlı haberler alırsınız inşallah. Üç gündür mahfolduk ailemle 😔cok zor Allah kimsenin basına vermesin
Tuna Devran Hayırlı haberler alırsınız inşallah. Üç gündür mahfolduk ailemle 😔cok zor Allah kimsenin basına vermesin
Kadriyeeee Tuna bugün 9. Günüm 😢 10 güne çıkar dediler umudum yarın çıkması ve derin bir oh çekmek inşallah 🙈
Tuna Kadriyeeee inşallah hayırlı haberler alırız . Bende Amerika ya kan gönderdim 3 gün oluyor göndereli . .
Devran Amin canım saol zaten çok korkak bi insanım uykularım bölünüyo doktor ense kalınlığı ölçtü ben nasıl dedim iyi görünüyo dedi ama kanda ne çıkacak bilmiyorum bide sigara kullanıyorum bırakamıyorum rn düşük zifirli 01 olanlarını wiston yada murattı en düşükleri ama 😞
Kadriyeeee Devran Canım sigaranın düşük risklisi falan Yok maalesef 🤦🏼♀️ Umarım bu hassas dönemde bırakabilirsin bebeğini düşünüp 🙏🏻
Btlll Kadriyeeee inşllah doğru değildir yanılmışlardır üzülmeyin Allahım hayırlı sağlıklı doğmasını nasip etsin inşllah sağlıklı bi şekilde kucağınıza almamız nasip olsun 😞
Tuna Kadriyeeee doktorlar peki ne diyor ense kalınlıgının normal falan olması bu durumda iyiye işaretmi bu konuda bişey diolar mı? Özele mi gidiosun devlete mi