Herkese iyi geceler. 8 gün önce can parem oğlumu kucağıma aldım. 36 haftalık doğum yaptığım için ne yazık ki küvezdeydi ve Allah nasip ederse yarın çıkıyor. Fakat iki gündür balgamlı bir öksürük yaşıyorum ve bu beni çok tedirgin ediyor. O kadar dikkat etmeme rağmen nasıl böyle oldu anlamıyorum. Aynı zaman da çocuğuma da geçer diye çok korkuyorum başına böyle birşey gelen var mı lohusalıkla alakalı olabilir mi