17papatya Kivircikkuala ilk 10 dk da cıktı mi peki sanki kuruma gibi duruyor ama bilemedim.Üstune su dökünce çizgi hala duruyorsa kuruma çizgisi değil diye biliyorum
Brck0303 Kivircikkuala 2 ay boyunca 40 tane test yaptım hep negatifti bu testlere inanmıyorum bn bence en doğru olanı kan vermek bn kan verdiğimde 7hafta 3 günlük olduğunu öğrenmistim bunlar boş para tuzağı gibi geliyor bana içinde şüphe varsa eğer hissediyorum diyorsan kan ver hmn sonucu çıkıyor zaten
Sellmaseellma Kivircikkuala bir kan ver canım istersen gebe olabilirsin kuruyunca böyle çizgi çıkmaz çok yapmıştım ben önceden boş duruyordu orası kuruduğunda
2prensesannesiiii Kivircikkuala pozitif 💓💓💓💓💓💓 kan ver kuzum 💓🙏🏻 Yaaaa ne güzel haber sağlıkla artsın betan💓💓
Kevser4727 Kuruma olarak görünüyor canım sararmış kağıdın ama bence en güzeli kan vermek ben ihtimalleri sevmediğim için garanti olup hep kan vererek bakıyordum 🤭
Kivircikkuala 17papatya Kevser4727 Kuzum ben bunu yaptım sonra 2-3 dk bekledim birşey yoktu çöpe attım gittim işten geldim bakasın geldi gördüm öyle şüphemvar bir senedir istiyoruz inşallah olmuştur vardır yani
Kivircikkuala Kızlar Su da döktüm aşağıdaki gibi şu anda var mı gebelik gerçekten 🥲 Ayrıca ben giriş yapmakta zorluk çekiyorum bir tek bende mi sorun var acaba
Kivircikkuala Sellmaseellma Ayy hadi İnşallah hamileyimdir yaa 🌸🫣🥹 eşime süpriz yapmak istiyorum kuzum Bat 28 Eylül biraz daha bekleyip testi tekrarlarım büyük ihtimal . Bir senedir istiyoruz bende hiç görmedim kaset testte . Erken gebelikte görmüştüm ama yalancı çıktı o marka prodoctor du markası
Sellmaseellma Kivircikkuala adet gününün geçmesini bekle öyle yap bence testi sağlama al 1 hafta sonra yap derim biliyorum heyecanlısın bende öyleydim ama biraz bekleyip yapsan daha netleşir adetin geçtiği için çizgi daha netleşir
Kivircikkuala 2prensesannesiiii kuzum ama hemen göremedim ben 3-4 dk bekledim baktım yoktu çöpe attım gittim işe geldikten sonra gece baktım vardı 🥹 ama dedikleri gibi su döktüm geçmedi kaldı . Bide bata 5 varken yaptım 🫣🫣
2prensesannesiiii Kivircikkuala kız benim test gibi işte erkenci test yaptım da netleşmişti kaç gün kaldı adetine🥰🙏🏻
2prensesannesiiii Kivircikkuala kuzu hiç çıkmıyor çizgi negatifse benim yaptığım testlerde gebelik olmadığı aylarda o t tarafı bembeyaz oluyordu ya erkenci test yap ya da kan ver bugün acilde🙏🏻 Var ama benimki gibi
Kivircikkuala 2prensesannesiiii İnşallah güzelim gerçekten vardır 🥲 bir senedir hiç görmedim böyle çizgi ama bilemedim de kuruma diyenlerde var