AdinsMom yani maksadim seni korkutmak degil ama ben sirf bu sey yuzuden 15 haftalikken olu dogum yapdim dusdu bebegim 4 haftamdan beri vrdi kanama alanim igne ilac neler neler yapdim gecmedi aksine dahada buyuduu ve 15 haftalik yani 4 ayimdayken ölü doğum yapdim.Rabbim kimseye yasatmasin.Bunu sana soylememin sebebi dikkatli ol hic ayaga kalkma doktoe bana tolet haricinde kalkmak yasak demisdii hep yatiyordum yemegi bile yatagimda yiyordum dusun yani.Senin kanama alanin kucukk dikkatli ol uzan haraket etme ilaclarini all insallah gecer canim herkesin sonu ayni olmuyo tabi aça doktorun cok sacma konusmus onemsiz neyaa