seda2209 Merhaba tatliş anneler biz 00.00 itibariyle 34+0 haftalık bir pırasa kadar olduk. 🙈 Bebiş doğdu butonumuz da geldiii 😂 sizler kaç haftalık oldunuz ? ♥️
Aleynaerayy22 seda2209 benim de daha 24 haftacık 😂 2 gün sonra kontrolümüz var zamanda geçmiyor bir türlü bu ay
seda2209 hulyaca Aleynaerayy22 Kevser4727 Rukiye24 13-rayne-06 Yildizayz Nsdpg Nur_yucetas12 Sumeyyeabdi Nurr_22_22 cansualisa Morkelebek26 maşallah kızlar hepiniz sagsalim kucağınıza alın inşallah minikleri 🙈♥️
Sumeyyeabdi seda2209 29 haftalık olduk biz mor lahana olduk 🙂 3 hafta sonra gel dedi 32.haftada kontrol var 🥰