Ablam Serdar Erman da doğum yaptı çok memnundu bende hamileliğimin başında baya ona gittim çok samimi bi doktor ama şuan özele devam etme kararı aldık eşimle doktorla ilgili bi sıkıntı yokta düre kısıtlı oluyor mecburen şehir hastanesinde yoksa doktordan çok memnunum