Merhaba arkadaşlar 14 haftalıkken normal kontrole gittiğimde bebğimde anomali bozukluk var dediler
Omuriliği eğri, karın içinde olması gereken organlar dışarda karın duvarı yok ve bir bacağı görünmüyor ama bebek hala yaşıyor kalbi atıyor ama bebeğin alınması, düşürülmesi gerek dediler
Böyle bi durum yaşayan var mı?