Sema42 Ama gelen giden yok hâla yarın kontrol var bakalım neler dicek doktor zaten Cuma’ya kadar doğum olmazsa fitille doğumu başlatırız dedi doktorum sizde durumlar neler kızlar
fatmaa37demi5 Sema42 39+2 😅 ama yok yani gelen yok. Eşime diyorum normalde bu kadar enerjim yok ama şimdi çok iyiyim diye 😅
2koftemom Sema42 bana 40 haftada muayeneye gel dedi sancin fln olsa.tabi hemen gel.dedi galiba buda beklicek benim yalancı sancıları var ve bazen şiddetli sizinde varmi
fatmaa37demi5 Sema42 vallahi hamileligim de hep yaşadım. Bugün oturma odasının koltukların yerini değiştirdim. Eşim sen hamile olduğuna emin misin diyo😅