Aselnisa_16 sizde benim gibi erken öğrenenlerden misiniz bu süreç en sevmediğim kısım işin yoksa bekleee ultrason için ve meraktan çatla kesinleşsin diyeeee😧
sedamom00 Aselnisa_16 ben 7 haftaliğim haftaya 2 aylık olacağız inşaallah 4 haftalıkken öğrendim gerçekten çok zor insan yerinde duramıyor merak tan çatlıyorum günleri saydıkça hiç geçmiyor 🫢🤭
Aselnisa_16 sedamom00 gerçekten öyle yaa okadar sabırsızım ki 4 haftalık öğrendiğinde betan kaç çıktı canım
ilaydaaltann_ sedamom00 Ben de ilk 6 haftalıkken gördüm. Kalp atışını duyunca çok farklı hissettim. Şu an 12+5 iz ama eskisi gibi meraklanmıyorum. Heycanlıyım kime benzer acaba. Bi an önce doğsa falan diye ama ilk günkü gibi değil alışıyo insan 👼
sedamom00 ilaydaaltann_ inşaallah sağ Salim alalım kucağımıza rabbim bu duyguyu isteyen herkese nasip etsin 🥰🥰
Aselnisa_16 sedamom00 umarım sağ salim kucağınıza alırsınız bende daha önce kimyasal gebelik yaşadığım için yine öylemidir diye korkuyorum işte