Byr Merhaba arkadaşlar 11+4 günlük gebeyim. İki gün önce doktora gittik ikili tarama testi yaptırdık ve doktorumuz iki hafta sonra gelin cinsiyetini açıklayacağım dedi. Herşeyden önce sağlıklı olması gelir.Sadece meraktan soruyorum.içime en başından beri erkek doğuyor. Tahminlerinizi rica edebilir miyim 🙈🤗 