Bahar0101 post baya eski ama merak ettim. Ne gibi belirtilerimiz vardı ve tedavi oldunuz mu acaba? Ben ağır kaldırınca mesela 7-8 kg civarı mideme ağrı giriyor. İnternette “ağır kaldırınca mide ağrısı’ diye baktığımda mide fıtığı çıkıyor. Ama bendeki tek belirti ağır kaldırınca ağrı başka birşey yok henüz doktora da gitmedim