Dilarac 2li taramada erkek dendi (13+3), sonra rutin kontrole gittim güzel gidiyor her şey işte anlatıyor doktor. Döndüm hocam cinsiyet için ne düşünüyorsunuz dedim. Detaylı usgde söylerler size dedi. Bana 2li taramada söylediler ama dedim. Ne dediler dedi. Erkek dedim. Hiç yorum bile yapmadı. Detaylıya gir sonuç için gel dedi 🤓🤓