Huhu21 2 gün önce beta sonucu 21.95 çıktı doktor dedi ki eğer ayın 27 sinde 80 üstü çıkmazsa gebeliğini sonlandırıcaz çok korktum sizde de böyle bir durum oldu mu
1Ada1 Huhu21 tek beta değeriyle hemen kötü senaryoyu nasıl çizdi çok merak ediyorum. Yani çok tuhaf ya bazıları artışa bakarsın sıkıntı varsa ilerlemeye bakarsın tek değerde böyle konuşmak nedir
HurremSultan Huhu21 Böyle doktorla devam etmeni önermem açıkçası. Eğer değiştirme şansın varsa başka bir doktora git. Bebeğin kendisini görmeden takip etmeden nasıl hemen bu kadara vardin diye sormazlar mı adama. Hasbinallah venimelvekil😑😑😑
sedamom00 Ya bu doktorları dövesim geliyor insanları hemen olumsuz yönde bilgi veriyorlar böyle doktorlar inşaallah işine son verir hakkını vermeleri lazım
Huhu21 Burada ki en iyi doktor o olduğu için oraya gidiyim dedim 3-4 kere daha gitmiştim daha önce ama çok açık sözlü benim moralimi alt üst etti ben de diğer annelere danışmak istedim bir sorun olur mu diye
demetarik Huhu21 kız yooo bisey olmaz bende 26 değerle öğrendim. Dr seni boş yere niye korkutuyor ki zaten insan stres oluyor gebeliğin başındasın bence değiştir doktorunu