Su12345 bende ilk çocuk denemeye başladığımda gitmiştim tedbir amaçlı birşeyin yok dedi folbiol önerdi kullandım ama olmadı, en son 8 ay oldu olmayalı devlet kadın doğuma gittim yalan söyledim bir yıldır deniyoruz olmuyor dedim o da adetliyken gel hormonlara bakalım dedi o dediğim folik asidi yazdı inofolic combi, sonra temmuzda gitmem lazımdı aslında hormon için ama dedim dur şu hapıda kullanayım olmazsa ağustosda giderim dedim temmuzda adet olunca başladım zaten 20 tane içinde yumurtlama günlerimide iyi değerlendirdim ağustosda hormon için gidecekken hamile kaldığımı öğrendim :) doktorlar zaten 1-2 yıl deneyin diyorlar normal görüyorlar bu süreyi ondan 1-2 yıl öncesini pek önemsemiyorlar