Elifinannesi97 Kahvaltıyı yaptıktan sonra iç bulantım başladı. 3 saat sonrada baş dönmesi yaşadım. Bu haftalarda normal mi benim gibi yaşayan var mı ?
Aselmeva_ Elifinannesi97 O haftada yaşadım bulanti ve baş dönmesi tansiyondan suphelendim gittim tahlil verdim tansiyon ölçümü yaptırdım cok şükür birsey çıkmadı
gkbyza Elifinannesi97 34 teyim benim de böyle baş dönmesi var ama gözüm kararmıyor yani sanki sallanıyormuş gibi hissediyorum. Nefes alamadığım için oksijensiz kalmaya bağlıyorum bu durumu 😬
Ozge806 Elifinannesi97 35+0 ben de öyleyim. Gece yastığa başımı koyduğumda sanki yatakla birlikte dönüyorum sabahları bir bulantı var ama kusma yok. Neyse ki yalnız değilmişim 😂