Naviber 31 haftalık hamileyim.sağıma soluma sırt üstü nasıl rahat edersem öyle yatıyorum.ilk bebeğimde de rahatıma göre yattım çok şükür sıkıntı yaşamadım.Doktorum da nasıl rahatsan öyle yat dedi zaten ağrılardan çok az uyuduğumdan sorun olmaz karnının üstüne yatmadıkça dedi