İlk gebelik gayet stabil ilerledi 40+6 da sancı başladı 20 küsür saat sürdü ve ertesi gün normal doğum oldu oğlum bunda çatı muayenesi de olmadım ama kasıklaeımda ağrı var son bir kaç haftadır squat falan yapıyorum hurma yiyorum bugün yarım saatte bir sancı oluyo yerler de çömelerek sildim ondan mı acaba çocukta gayet haraketli içerde ikinci gebeliklerde doğum sizlerde nasıl ilerledi bu da kız olacak kız erken gelir diyorlar böyle şeylere inanmam ama