Bende doğurdum🫠 19 Eylül pazartesi günü doktor kontrolüm vardı. 40+4 devlet takipliydim. Nst bağlandı ve hiç sancı çıkmadı. Doktor alttan muayene yaptı ve sanırım doğumu terikleyici bir şey yaptı hafif canım acıdı. Ve biraz kan geldi. Kontrolden sonra eve giderken karın ağrısı başladı bende eve gittik ve bende sarı kanlı sıvı bir şey aktı baya hemen doktor ile görüştüm normal olduğunu söyledi. Ama benim ağrılarımda vardı suyum mu geldi diye düşündüm. Saat 6 ya kadar sancılarım oldu ve acile gittik hemen nst bağlandı sancılarım çıktı. Yatışım yapıldı ve süreç başladı. Sancı çektiğim kısımları anlatmayacam ama çok ağrılı bir süreydi. 20 Eylül 2022 saat 1.30 da oğlum geldiii. 💙 Şuan küvezde pislik yutmuş sanırım biraz ciğerlerinde hafif enfeksiyon olmuş ve birazcıkta sarılığı varmış enfeksiyonu düştü baya ama tedavisi devam ediyor 7-10 arası devam edecek. Buna da şükür Allah evlatlarımıza sağlık versin çok güzel bir duygu emzirmek için yanına giriyorum çok başka bir şey 🥹 Doğum anından evlat sahibi olmak isteyenlere bol dua ettim, hastalara şifa diledim, Allah herkese hayırlı evlatlar nasip etsin dedim. Sağlıkla evimize de getiririz inşallah 🙏🏻 uzun oldu kusura bakmayın. 🥰🫠