hulyadem-01 ben doktorlara sordum canım bunun adı tetik parmakmış normalmiş ortopediye görün dediler ama ben gitmeyeceğim belki doğumdan sonra geçer zararı yok dediler ama ağrısı kötü magnezyum denedim önce işe yaramadı ama şimdi yaradığını fark ettim en kısa zamanda doktorunla konuş magnezyum versin sana
Birde canım uyuşma başladığında elimi sürekli kapayıp açıyorum uyuzma azalıp geçiyor uyuşma olduğunda elini hareket ettir bu sorun hamilelikte olan ödemden kaynaklanıyormuş ödem kaslara baskı yaptığı için böyle oluyormuş