Sevgi18 Samiska bana Samiska Samiska Kalbi ne kadar atıyordu bilmiyorum ama benim doktorum 6 haftalıkken kalp atısından erkek oldugunu bilmişti 🤭
ikikizannesi__ Samiska bende sormuştum ozaman doktoruma kalp atışından cinsiyet belli olur diyorlar kaç kalp atışı demiştim yok öyle birşey ama çok merak ediyorsan 160 demişti kız ozaman demiştim😂😂 13. Haftada kız oldgunu öğrendim 😂😂
nazli_ozcan09 Samiska cinsiyet dün öğrendik 17+3 den kız bebişimiz ama kalp atışını sormadım hiç diktor a herşey normal olunca
babydmrts Misketlimonum ultrasonla bakarken doktor kısa süre dinletiyor, dakikada ne kadar attığını söylüyordu
Nazli18 174 tü kalp atışı doktor direk AA kız bu dedi sonra tabi bu bir şehir efsanesi 160 üstü kız 160 altı erkek oluyor dedi ama bizde tuttu 🙈
Samiska ikikizannesi__ erkek diyorlar ama ben inanmıyorum. Hem hiç göstermediler ki. Ama yureyim hep kız💜 diyo
Deletedmom_12 Samiska 6 haftalikken 90 9 haftalik 179 12 haftalik 172 15 haftalik 150 ciwarlari birseydi cinsiyet erkek