Sofia240321 Selam kızlar 29+2 olduk bugun.Aşırı midem bulanıyor geceleri agzıma geliyor yediklerim .Rennie kullanıyorum şuan oda bitti neler yapıyorsunuz böyle olunca?Şıp die bulantıyı kesen bişey var mı lütfen yardım edin uyuyamıyorum herşey agzımda 😭🤯
suelin Sofia240321 dikleştirip öyle yatıyorum yastığıma soluma dönüp mideme baskı yapmaması için sabaha kadar öyle uyumaya çalışıyorum
seda2209 Sofia240321 tek çare sabah rennie aldırman çok zor biliyorum 🥺 salatalık soğuk süt vs iyi geliyor diyorlar dene yine de bana fayda etmefi hiçbir şey :)
Rumeysa-Umut Sofia240321 bende rennie duo içiyorum ama İngiliz karbonatı aldım eczaneden suya karıştırıp içiyorum aşırı yanma olunca çoookk iyi geliyor
HamdiyeDmr Sofia240321 Valla çok zararlı biliyorum ama benim mide yanmam mide bulantım falan hepsini sade patates cips kesiyor hayatımda ilaç içmedim içemiyorum da soda limon salatalık asla kesmedi her gece bir paket yendiğimi bilirim ama şu an haftada 1 e düşürdüm bende 29+6 oldum
HamdiyeDmr Sofia240321 Valla insandan insana değişiyor herşey burda bunu yedim iyi geldi dediğim şeyler sana iyi gelmeyebilir tabi hamilelik gerçekten çok değişik vişneli meyve suyu içmeyen ben midem bulanırdı ondan sürekli şeftalili şu an sadece vişne suyu günde 1 litre içiyorum şeftalili ağzıma sürmedim daha sanki içsem kusarım
1Ada1 Sofia240321 düz yatar pozisyonda uyumayın yastığı dikleştirin kafanızı öyle koyun. Öyle uyumak zor ama ben baştan beri öyle olmaz herşey midemden çıkacak gibi oluyor. Başlarda çok zorlandım uyuyamadım öyle uykusuzluktan uyuya kala kala öğrendim öyle uyumayı. Mide bulantılarım kusmalarım hala devam ediyor 26 hafta oldu
MSultann Sofia240321 Aynı haftadayız kuzum benimde aynı sonun asidin alıp içmek fayda ediyor. Ben yüksek yatamıyorum yastıgı çok alçak sanki nefes alamıyorum gibi hissettiriyor oda. Hafta ilerledikçe korkuyorum valla artık.