Minikbebegim1999 benim kasık ta da oluyor kaburgamin altında da oluyor 32. Haftadayım büyüdüğü için heryerde hissediyorum farklı yerlerde yer yer acıma bile yapıyor bazen sert dönüyor ya da vuruyor, günde 3-4 kere hıçkırıyor 🤤 benimde ilk gebeliğim , hareketli bebek iyidir , sağlıklıdır 😻🧿🌸