İkinci gebeliğim ilk doğumda normal doğum yaptım ama şimdi kızımin ters geldiğini soylediler😟 pazartesi doktora gittiğimde gelişimi iyi suyu iyi ama makat geliş düzelmezse dönmezse ameliyat dönerse de normal doğum dedi ama ben hissediyorum hep aynı duruyor başı yukarıda ne yapacam bilmiyorum ameliyattan korkuyorum daha önce hiç ameliyat geçirmedim ameliyathaneye girmedim bile öyle diyim çok moralim bozuluyor çok korkuyorum 😥