Sedam42 Kizlar cok kotu karin agrisi ishal var salatalik erik yemistim bu yuzdenmi olur ne yapmm lazim yardim acilll
Ebruu91 Sedam42 geçen hfta bende öyleydim kontrole gittiğimde doktoruma dedim bi serum versinler diye sanırım sıvı desteği yapmışlardı o zaman iyi geldi 😊
Sedam42 Nurayaksan ya cok kotu vala erken dogum yapcam sandim agridan oyle karnim agriyodu sonra ishal farkettim
Nurayaksan Sedam42 ben ishal oldum sancılarım başladı bebekte aşağı gelmiş ishalden mi bilmiyorum ama dikkat et