09Tugba_0909 bebek de 3 hafta gelişim geriliği cikti muayene gittiğimizde direk idrar testi yapıldı ve protein kaçağı anlaşıldı sonrasında 24 saatlik idrar toplayıp tahlile yolladık sonra periontolojiye çıktım başka şehirde sonra da nefrolojiye yönlendirdiler şuan hem riskli gebelikteyim hem nefroloji takip ediyor iğne ve ilaçla geriledi benimki biraz şükür haftaya doğumum var inşallah sizede çok geçmiş olsun insallah sorunsuz zaninda kucağınıza alırsınız. Sürekli tansiyonunuzu takip edin sadece o çok önemli 14 9 olursa direk acile gidin