Misssitare 3 günlük bebeğim emzirdikten sonra hiç kusduğunu görmedim. Acaba sütüm mü yeterli değil? 1 kere çok az mama verdim onda hafiften kusmuştu. Tecrübeli anneler bakınız🥴
Feyza-nur Misssitare ne güzel işte kusmasın kusmasını mı istiyorsunuz kusuyorsa doyuyordur diye birsey yok ki günde 6 7 bez alıyorsanız sütünüz yetiyordur
xy- Misssitare öncelikle gözün aydın bebeğine kavuşmuşsun seni taze lohusa :) kusmasından değilde aldığın bez sayısına dikkat et. Kusmaları sadece çok emdiği için değil reflüde sebep oluyor endişe etme
Elilar2225 Yeterli olduğunu anlamak için kusması gerekmez. Hem ağlar durmaz hem de bezi dolmaz çok kez
Misssitare Feyza-nur kakasını çişini yapıyor şükür. Genelde hep kusduğunu gördüğüm için endişelendim.🥲
Feyza-nur Misssitare bosyere strese sokmayın kendınızı oğlum yirminci gün bi basladı 6 ay kustu cok iyi birsey değil kusmak
alisinannesi10 Kusma olayı fazla emince oluyor demekki yeterli miktarda yiyior ki kusmuyor. Sütün yeterliliğini ve bebeğin düzgün beslendiği yaptığı çişli bezlerle anlaşılıyor günde 6 7 bez değişimi yapıyorsanız yeterlidir sütünüz 💕