Kevser4727 Kızlar merhabalar 2 gündür belimde ağrılar kasıklarımda adet ağrısının 2 katı ağrılar ve bacakta belde ağrılar çekiyorum 39.haftamdayım heran doğum olabilir dedi doktor herşey uygun pozisyondaymış acaba bu çektiğim ağrılar rahimde açılma yapar mı ?
BBuseY Kevser4727 yapr / yapmayabilirde. Arkadaşım evde üç gün sancı çekti üç gün öncesinde doğum başlamıştı zaten ama o açılmam olsun diye bekledi. O kadar acıyı çekti. Malesef sıfır açıklık . O yüzden sizde doğumu kolaylaştırcak hareketler yapabilirsiniz 🌸
13-rayne-06 Kevser4727 bugün bende kasıklarımda inanılmaz derecede ağrı yaşadım yürümekte zorlandım doktora gittiğimde açıklık muayenesi yaptı 3 cm açıklık olduğunu söyledi ama bu yaşadığımız düzenli sancı değil dakika tutun sürekli devam ediyorsa doktorunuz ile görüşün