mre1630 kız o minik kabartılar iltihap değil aynısını yaşıyorum o Kabarcıklar büyüyo top gibi bembeyaz dışarı çıkıyo ve siğil aşkım. Travazol krem yaptı bana da onu. Ben öyle düşünüyorum onu kaşıntı için kullandım 3-4 gün o günlerin sonunda oldu yani. Doktoruna muayene ol bir hafta daha bekle. Kaşıntı krizleri gelince ben uykumdan uyanıyordum , hemen buz gibi soğuk suyla WC de yıkıyorum soğuk su rahatlatıyor şükür