tugba_67 kistim var benim lakin zararlı değil boyutundan dolayı doktorum şimdi olmazsa daha olmaz diyip iğne vurdu iki yıllık evliyim bu zamana kadar hep korundum adetim bittiği günden beri korunmuyoruz adetimden 1 hafta sonra iğneyi vuruldum yumurtalıkların hazır işlemi biraz daha hızlandıralım diyip vurdu. Ayın 30’u adet günüm iki defa test yaptım pozitif çıktı. Salı günü kan vericem. Hayırlısı herşeyin🥹❤️ birde tek kafama takılan normal bir şekilde denemedik olur mu bebek diye hep korunduğumuz için sadece bir hafta var iğneye kadar normal yollada olur muydu diye. ayy bilmiyorum