Bebeği olan anneler ilk tecrübem ilk bebeğim. Sürekli aynı döngüdeyiz. Emiyor uyuyor emiyor uyuyor. Bazen zor uykuya dalıyor. Bazen çooook emiyor bazen 10 dakika bile değil. Başka bir aktivitemiz yok bu normal mi? Böyle mi olması gerekiyor. Bir de alt değiştirme banyo var tabi. Zaten ağlayarak uyanıyor susturmanın tek yolu emzirmek. Başka hiçbir şekilde sakinleşmiyor.