Arkadaşlar normalde ben büyük ilaç içemem. İçsem de heyecandan öyle ya da böyle yutardım. Sanırsam psikolojik. Ama doktorumun yazmış olduğu ek gıda Bonevit magnezyum destekli falan o da büyük bi ilaç şeklinde. İlk bikaç gün içebildim daha da içemiyorum yutma yetimi kaybettim galiba. Doktorunuz size ne verdi magnezyum çinko desteği için?