Deletedmom_37 ameliyat olmanin amacı steril bir ortam olması tamamen yoksa muayenehanesinde bile yapılabilecek bı işlem neredeyse ama steril olması gerekiyor. Benim işlem 10-15 dk sürdü hemen odaya çıkarttılar 2 kere oldum birince spinal yapıldı birinde genel yapıldı. İlkinde işlemden sonra hiç ağrım olmadı kanama akıntı olmadı ilk gun çok açık renk kahverengi lekelenmeler oldu geçti. İkincisinde çok daha yukarı atıldığı için biraz ağrım olmuştu 21. Haftamda atıldı bir de haftam ileri olduğu için de biraz ağrı yaptı 1 hafta , 10 gün sonra ağrılar tamamen geçmişti. Ayağa kalktigim zaman regl ağrısı gibi ağrım oluyordu çok aşırı derecede değil ama. Benim serklajlar akşam saati olduğu için genelde hastanede kaldım 1 gece ama kalmayanlar da çok oluyor. Korkulacak bir işlem hiç değil sonrasında çok dikkat etmen gerekiyor enfeksiyon kapmamaya vs