fatmarslan dün bebegimin kalbinin atışını ufaktan hareketini birşe yi hissediyordum ama bugün hiç tık yok birşey mı olduki😑
Kardii Daha çok küçük hissedemezin ki kalp atışını hareketini tamam hareket eder ama kese içinde daha çok güçsüz küçük ben 14 haftalığım bnde bile tık yok millet 16 cı 22. Haftalarda hissetmeye başlıyor senin kalp atışın ve bebeğe giden atar damar o
Devran Kızlar 12+2 yim bu tam ultrasyon cihazının gezindiği noktadaki hızlıca pıt pıt pıt eden bebeğin hareket etmesinden kaynaklanıyormuş ve bu pıtpıtlar devamlı olmuyo galiba uyuduğunda yada hareket etmediğinde yani hissedilebilir fakat 8+3 te ben böyle bişi fark etmedim
snmatas 17+2yim ve daha yeni yeni arada bir o pıt pıt atışını hissediyorum herzamanda olmuyo tabi bence yanılıyosun 8. Haftada hissedemezsin ki bebek daha çok miniiikkk😳
Irmakdkm Ben 9+2 haftalığım 2.2 ila 3 cm arasında oluyor bebiş. Sen nasıl hissediyosun kız😇 banada oluyo ama bağırsak hareketi yada gaz demişlerdi 😀
ygmrcglyncn Ben de suan 18+1 haftalık hamileyim hala hissedemedim sizin hissetmeniz imkansız doktorlar 18-22hafta arasında hissedildiğini söylüyor sadece ilk haftalarda yani 8 .ci haftalarımda seyirme oluyodu damarlarda onu hissediyordum ama bebek değil o valla ben de 4 gözle bekliyorum onu hissetmeyi ☺️