Canım yanlış anlama ama arkadaş aslında kötü bişey demek istemedi, sürekli akıntı var ise belki enfeksiyonun vardır eğer idrar temiz çıktı ise bide vajinal kültürü verin belki vajinal enfeksiyonun vardır. Benimde varmış meğer benimde hep nemleniyordu ama herhangi bir ağrım ya da kaşıntımda yok