Mementovivere 6+1 hamileyim kalp atışı duyduk lakin Bebek 6+1 ile uyumlu ama kese 5+5 bunu yaşayan var mı düzelir mi
minnos6 Mementovivere benim ilk gebeligimde 7 haftada kese küçüktü hatta cok korkmuştum tahlil yaptır gel konuscz dedi doktor cok şükür beta guzel diye ciddiye almadı saglikli gebelik dedi 10. hafta gittigmde gayet normaldi
Tugba1tugba Mementovivere doktor bana da aynısını söyledi 8 hastalıkken kese küçük biraz ama bebek normal sorun yok dedi bende biraz kafama takıyorum açıkçası
Hhh03 Tugba1tugba merhaba kese küçüklüğü hakkında bi sorun yaşadınızmı acaba banada bugün kese biraz küçük dendi 😔
minnos6 Mementovivere bebek uyumlu yadaa degil gibi birsey demedi direk sorduğu kanama oldumu parca dustumu fln oyle birsey olmadığını söyleyince kese cok kucuk begenmedm tahlil ol konscz dedi o sekilde
Mementovivere melismeydan1 3 günde bir kontrole çağırıyor halen kese geride büyüyor ama yeterli değiş bebek düzenli gelişiyor beklemedeyiz
minnos6 melismeydan1 yapılacak bir sey yokki kendi büyüdü 1 hafta sonra normale döndü kalp atışını duydum doktor betayı baz aldi
Hhh03 Mystar93 malesef gebeliği sonlandırdık 15 gün önce canım😥 ama benim bebeğimde çok nadir görülen bi hastalık çıktı keseyle alakalı 7.haftadan sonra bişey demediler bana o an acile gitmiştim zaten.sana ne dediler?
Mystar93 Hhh03 geçen hafta kontrole gittiğimde herşey normaldi kalp atışını dinledik bu hafta gittiğimde yine dinledik ama kese bebek ile aynı orantıda büyümemiş dedi doktor. O yüzden bende tedirgin oldum. Napsam bilemedim
Hhh03 Mystar93 öncelikle stres yapma canım stres bebeğe zarar güzel düşün güzel olsun farklı bi doktorada git istersen fikir alırsın bana mesela 1 hafta sonra kendi doktoruma gittiğimde o ölçümlere takılma makinadanda fark eder demişti
Mystar93 Hhh03 gittim canım ikiside aynısını söyledi beklemekten başka çare yok suanda inşallah hayırlısı olur