NALIN Kızlar bugün tempolu bir gün geçirdim cam temizlik vs derken baya yorulduk bebek kendini sertleştiriyor hafif yanma ve agri oluyor ayakta iken sizce normal mi 🤔
semabrcn NALIN normal yorgunluktan oluyor bende cam sildim o haftada dr keske yapmasaydın dedi hastanelik oldum şimdi agır iş yapmıyorum günlük işlerimi yapıp bol bol dinleniyprum sizde bir iki gün dinlenin hiçbir iş yapmadan toparlanırsınız
NALIN semabrcn teşekkür ederim canım yardım edecek kimse yok mecburen yapıyoruz hepimiz ama korka korka 😏