Kızlar bildiğiniz gibi benim bir 28 bir 22 haftalık erken dogumum var. Bu hamileliyimde 15 haftada 32 mm ile serklaj olundum. 31+4 haftaya geldim hep 32 mmdi rahim ağzım. Bugün ultrasonda 31 30 mme düştüğünü söyledi ultrason doktoru . Ama panik panik konuştu bebeğin başı aşağıda erken doğum olucak 2 hafta dayanmaya çalış falan dedi çok korkuttu hatta iki kere bayıldım sanki şuan doğum olucak gibi. Yataktan kalkma falan dedi . Şimdi benim bir oğlum daha var ve hiç bir yakinim yanımda değil Allahtan başka kimsem yok. Hadi temizlik falan boşverdim ama yemek falan mecburum ben napicam o kadar korkuyorum ki 😔 bu şeyleri yaşayıpta 36 37 haftayı gören varmı