helin2112 bende ayni sekilde hic yatmamistim hep is gezmek ama olmadi. Hic korkma sezaryandan hic bisey yok normal dogum bende cok istedim o aciyi ceksem ile istedim, ama sezaryan hic uzmedi beni. Arkadasim normal yapti alttan kesisi var ordan kesi yemektense karnimdan yerim daha iyi.