mercimekveannesi3 Herkese iyi akşamlar, bebeğim 3 buçuk aylık İnek sütü alerjisi çıktı doktorda Raporlu olarak evolvia RP1 Mama başladı ama tadı acı gibi nasıl bir çözüm buldunuz Kullananlar ☺️