Oznurozdemir Rmys_byrm1 6 aylıkken kum döktüm. Öldüm bittim ağrısından. Sonra doktorum antibiyotik verdi 4-5 güne geçti ama o 4-5 gün içinde acillik oldum ağrıdan yani
Der_0 Rmys_byrm1 böbreğin genişlemiş olabilir hamilelikte çok sık görülen bir durum kontrole gittiğinde doktora belirt kontrol etsin canım
Deniz34_ Rmys_byrm1 bende üç gün şiddetli sol böbrekte agrı cektım tutarak yuruyordum o derece ama sag bobregımde genısleme cıktı cok fazla su ıctıgımde yıne oluyor agrı nedenını bulamadı doktorum enfeksıyon var belkı o vuruyor olabılır demıstı
Elilar2225 Kum dökme, böbrek genişlemesi falan olabilir. doktora gitmenizde fayda var. ben çok çektim böbrekten 😔
Der_0 Hanife61 git canım sancısı çok oluyor onun ben acillerde serum alıyordum çok şükür şu an iyiyiz
Sellmaseellma Eğer sadece sabah uyandığınızda ağrı varsa enfeksiyon olabilir aöa gün içinde iğne batması gibi acıysa hiç geçmiyorsa doktora sorun tabi