İkili test riskli, fetal dna risksiz çıkmıştı. Detaylı ultrason sonucumuz nedeniyle amniyosenteze yönlendirdiler. Keşke fetal dna ile kalabilseydik. Pazartesi yaptıracağız Allah’ın izniyle ama çok tedirginim.Allah’ın izni ve dualarla iyi olacağına inanıyorum. 🙏🏻 İnşallah sizin de öyle olur.