mysweetbabyy Kizlar baya üstümde kırgınlık var ve üşüyorum normalde zaten clekssn kullanıyorum 0.4 covid isem bebeğe zarar verir mi
mysweetbabyy suscarparimm bugun oldu ya yarın vericem ancak öksürük filan yokta üşüme ve halsizlik var pek dışarı da çıkmıyorum usuttum desem
mysweetbabyy Melismelo ya teşekkürler 4 bebek kaybım var herseyden korkar oldum vallahi Allah razı olsun yorumunuz için